طراحی سایت شرکتی-خدماتی

امروزه با گسترش حضور مردم در فضای بازار اینترنتی، لزوم حضور و فعالیت شرکت های مختلف در این بازار از اهمیت خاصی برخوردار است. شما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می توانید به مشتری های زیادی سرویس ارائه دهید و علاوه بر کسب اعتبار و برند سازی، درآمدهای خود را افزایش دهید. همچنین برای ارتباط با مشتری در صورت وجود سایت بسیار ساده تر خواهد بود و می توانید نقطه نظرات تمامی مشتریان خود را ببینید و در راستای مشتری مداری استراتژی شرکت خود را برای آینده مشخص کنید.

داشتن یک سایت، برداشتن اولین گام در ایجاد برند سازی در فضای مجازی است. یک وب سایت شرکتی ویترین سازمان شما است و کاربرانی که قصد دارند از خدمات شما استفاده کنند، ابتدا سایت شما را خواهند دید. بنابراین داشتن یک سایت کاربرپسند میتواند نقش زیادی در جذب کاربر ایفا کند.

مراحل ساخت سایت های شرکتی-خدماتی

هدف طراحی سایت شرکتی در مرحله اول باید تعیین خط و مشی و برنامه ریزی برای اهداف شخصی شرکت باشد. در حقیقت باید بدانید که مشتری شما از سایت چه می خواهد. نقطه روع و نقطه پایان کار مشتری خود را مشخص کنید. اولین همکاری ما در راستای همین موضوع خواهد بود. دستیابی به چشم اندازی که در راستای اهداف شما و مشتریان شما باشد.

گام بعدی که بسیار اهمیت دارد مشخص کردن پیش نیازهای شما برای طراحی سایت است. لوگو و نماد تجاری شرکت، دامنه مناسب با کسب و کار شما، تعیین هزینه های مالی برای فعالیت در فضای مجازی و اینترنت به جهت افزایش منابع مالی و درآمدی و دیگر مواردی که قبل از پیاده سازی سایت باید راجع به آن مفصل بحث کرد. سیستم نام گذاری ششرکت ها در ایران به صورتی است که اکثرا چند سیلابی ( چند کلمه ای ) است. در صورت که نام دامنه باید کوتاه باشد. در مرحله بعد کار طراحی سایت آغاز می شود. مهم ترین نکته اینجاست که اکثر کاربران شما پس از مراجعه به سایت، ۴ ثانیه زمان صرف مشاهده اولیه سایت می کنند که اصطلاحا به آن ۴ ثانیه طلایی می گویند. طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که مشتری در این ۴ ثانیه جذب شده و ترغیب به مشاهده بیشتر سایت و مراجعه به صفحات مختلف سایت شما شود و در نهایت تصمیم بگیرد که از محصول و یا خدمات شما استفاده کند.

همچنین امکانات سایت شما و خدمات شما برای مشتری هرچه کامل تر و استفاده از آن سادهتر باشد بهتر است. در نهایت رعایت UI/UX در سایت شما و القای یک حس خوب به کاربر پس از کار کردن با سایت باید هدف بعدی شما باشد.