در به روز رسانی جدید الگوریتم سایت moz تمامی وب سایت ها دچار افت امتیاز شدند. این الگوریتم فقط جهت تست می باشد و هدف آن اعطای امتیاز واقعی به وب سایت ها است.
فعالیت های قبل از بهینه سازی سایت
استفاده از ابزارهای آمارگیر
با استفاده از ابزارهای Premium فعالیت رقبای شما بررسی می شود و در اختیار سئوکار قرار داده می شودبهینه سازی کدها
کدهای سمت سرور، صفحات وب و فایل های چند رسانه ای بهینه خواهند شد تا سرعت بارگذاری سایت افزایش یابد.مانیتور کردن فعالیت سایت
با استفاده از ابزار Google Analytics جزئیات عملکرد سایت و کاربران و رفتار آنها بررسی خواهد شد.برنامه ریزی
با توجه به اطلاعات استخراج شده از ابزارها، یک برنامه ریزی دقیق توسط متخصصین سئو لاراول وب انجام می شود.مراحل بهینه سازی سایت
UI / UX
بهبود وضعیت ظاهری سایت (UI) و ایجاد حس رضایت بین کاربران پس از کار کردن با سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی قسمت وسیعی از سئو می باشد و می توان با سرمایه گذاری در آن مشتریان زیادی جذب کرد.
تولید محتوا
تولید محتوا باید به نحوی باشد که کاربران متخصص از خواندن آن خسته نشوند و سطح آن برای کاربر معمولی بالا نباشد.
تحلیل و وضعیت رقبا
تحلیل وضعیت رقبا، آماری در اختیارمان قرار می دهد که توسط آن جایگاه سایت و چشم اندازهایمان مشخص خواهد شد.
لینک سازی
لینک سازی یکی از اصول اولیه سئو می باشد که رعایت استانداردهای آن باعص بهبود وضعیت سئوی سایت می شود.
مارکتینگ
مارکتینگ گسترده ترین قسمت سئو می باشد و شامل Content Marketing و بازاریابی (پست ها، کامنت ها و ...) در شبکه های اجتماعی است.
تاثیر سئو در کسب و کارهای امروزی
ورود به عرصه مجازی برای رقابت با افراد و شرکت های معتبر و فعال در موضوعات مختلف، یک هدف بزرگ به شمار می رود. طراحی سایت برای رقابت با شرکت ها و افراد موفق در فضای مجازی، گام اول خواهد بود. در گام دوم باید رقبای خود را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. سپس یک استراتژی برای خود ایجاد کرده و از نقاط قوت رقبای خود الگو بگیریم و نقاط ضعف آنها را تبدیل به نقاط قوت خود کنیم. در گام سوم بایستی با توجه به استراتژی موجود یک برنامه ریزی دقیق برای تولید محتوا، فعالیت در شبکه های اجتماعی، سئوی خارجی و موارد دیگر انجام دهیم. دقت کنید که ما بدون برنامه ریزی برای موارد مختلفی که مربوط به سئو سایت می شوند، قادر به رقابت با شرکت های فعال حوزه وب نخواهیم بود. در گام بعدی برنامه ریزی خود را اجرا کرده و با استفاده از ابزارهای تحلیل و آنالیز سایت، رفتار کاربران و آمارهای مربوطه را مشاهده می کنیم و برنامه های خود را با توجه به آن تغییر می دهیم. فراموش نکنید که بایستی از نظرات کاربران خود در سایت و شبکه های اجتماعی بهره برده و اهداف شرکت را در راستای رضایت مشتری سوق دهیم.
آیا می توان به تنهایی سئو سایت خود را انجام داد؟
سئو و بهینه سازی سایت یکی از کارهای دشوار حوزه وب است. سئوکاران باید اطلاعات خود را همواره به روز نگه دارند و از آپدیت های جدید موتورهای جستجو مطلع شوند. افرادی که تخصصی در سئو و بهینه سازی سایت ندارند به راحتی می توانند با جستجو در گوگل و مراجعه به سایت های معروف مانند MOZ مهارت سئو را فرا گیرند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که تنها یادگیری مباحث سئو برای رقابت با شرکت های با سابقه در این زمینه کافی نیست. سئو نیازمند تجربه است و سئو کاران با استفاده از تجربیات خود اقدام به رقابت در فضای مجازی می کنند
فعالیت های مربوط به سئو را همه می دانند. اما تفاوت بین یک سئوکار حرفه ای و یک تازه وارد در تجربه آنهاست. فاکتورهایی که باعث تمایز بین شرکت های قدیمی و قعال در زمینه سئو می باشد، فقط و فقط تجربه است.
یادگیری سئو را می توان در یک پروسه یک ماهه انجام داد. متخصصین سئو، متخصص زاده نشده اند و همه از صفر شروع به کسب مهارت و تجربه کرده اند. اگر شما زمان کافی برای یادگیری مباحث سئو و استعداد لازم را دارید، می توانید سئو سایت خود را به عهده بگیرید ولی زمان رسیدن به ایده آل و چم اندازی که برای سایت خود مد نظر دارید قطعا طولانی می شود. اگر سئوی خود را به متخصصین این حوزه بسپارید، بایستی پول زیادی را خرج کرده و زودتر به هدف خود می رسید.
در انتها تصمیم را به عهده خودتان می گذاریم. استفاده از سئو متخصص و هزینه های گزاف برای سئو سایت و در نهایت تبدیل شدن به یک شرکت قوی و مطرح کردن خود در فضای مجازی و افزایش مشتریان خود یا اموز و کسب تجربه و صرف چندین سال بدون هزینه برای آینده سایت؟
اگر تخصص جزئی در سئو داشته باشیم میتوانیم با شما همکاری کنیم؟
یکی از پکیج های سئو برای مشتریان، همکاری با مالکین سایت است. شما ممکن است در بحث های مختلف سئو دارای تخصص و تجربه باشید. گاها پیش میاید که مشتریان از ما میخواهند فعالیت در فضای مجازی یا کارهای بک لینک سازی را خودشان انجام دهند. در این صورت همکاری ما به صورت مشاوره ای خواهد بود و ضمانت رسیدن به هدف به عهده مالک سایت و پیاده ساز آن می باشد.
چه تضمینی وجود دارد که من همیشه در جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خودم لینک اول باشم؟
برخی شرکتها کسب رتبه اول در گوگل را ر مدت 3 ماهه وعده می دهند. تنها روش تضمین رتبه اول گوگل خرید تبلیغات از گوگل یا همان Google Adwords است. سایر روشها به هیچ عنوان قابل تضمین نیستند. هر چقدر که شما در سئو سایت خود دقت داشته باشید، باز هم با وجود الگوریتمهایی مانند رنک برین Rank brain و اپدیت های دیگر، نمیتوان رتبه اول گوگل را تضمین کرد. بلکه باید با رعایت استاندارد های اولیه، تمرکز خود را روی چندین کلمه کلیدی گذاشت تا کاربران بیشتری روانه سایت شوند.
کسب رتبه دوم تا ششم در چندین کلمه کلیدی پر ترافیک و مربوط به حوزه کاری، بهتر از کسب رتبه نخست در یک کلمه کلیدی خاص است
هیچ شرکتی نمیتواند ضمانت کند که یک سایت روی یک کلمه کلیدی برای همیشه رتبه اول گوگل بماند و به راحتی قابل اثبات است که نتایج چندین بار در طول سال تغییر میکنند و سایتهای جدید جای نتایج قبلی را میگیرند و این طبیعت گوگل است.
جدیدترین اخبار سئو
جدیدترین اخبار سئو را می توانید از این قسمت دنبال کنید.
در این مقاله قصد داریم با استفاده از کد php و بدون استفاده از پکیج و افزونه خاصی، یک نقشه سایت کامل و استاندارد برای وب سایتمان ایجاد کنیم.
در این مقاله قصد داریم قابلیت های کلیدی گوگل آنالیتیکس را به شما معرفی کرده و شما را با ظرفیت های استفاده از آن آشنا کنیم. قابلیت هایی که برای بهبود وضعیت سایت ها ضروری است
Google Analytics یکی از ابزارهای آمار گیر سایت می باشد که به علت رایگان بودن و قابلیت هایش محبوبیت بسیار بالایی دارد. در این مقاله قصد داریم دلایل استفاده از گوگل آنالیتیکس و نحوه استفاده از آنرا بررسی کنیم.
در این مقاله به بررسی سئو، انواع سئو، اهداف سئو، تکنیک های تولید محتوا، معرفی ابزار های سئو و تمام مواردی که مربوط به سئو می شود و باعث می شود وب سایت شما در نتایج جستجو رتبه بهتری را کسب کند، می پردازیم
مقاله حاضر در این صفحه درباره باورهای اشتباه در تبلیغات گوگل ادوردز می باشد. ما تلاش کردیم این باورها که درباره تبلیغات گوگل شکل گرفته است را مطرح کرده و به چالش بکشیم.