فعالیت های قبل از بهینه سازی سایت

سئو
استفاده از ابزارهای آمارگیر
با استفاده از ابزارهای Premium فعالیت رقبای شما بررسی می شود و در اختیار سئوکار قرار داده می شود
بهینه سازی کدها
کدهای سمت سرور، صفحات وب و فایل های چند رسانه ای بهینه خواهند شد تا سرعت بارگذاری سایت افزایش یابد.
مانیتور کردن فعالیت سایت
با استفاده از ابزار Google Analytics جزئیات عملکرد سایت و کاربران و رفتار آنها بررسی خواهد شد.
برنامه ریزی
با توجه به اطلاعات استخراج شده از ابزارها، یک برنامه ریزی دقیق توسط متخصصین سئو لاراول وب انجام می شود.

مراحل بهینه سازی سایت

UI / UX

بهبود وضعیت ظاهری سایت (UI) و ایجاد حس رضایت بین کاربران پس از کار کردن با سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شبکه های اجتماعی

فعالیت در شبکه های اجتماعی قسمت وسیعی از سئو می باشد و می توان با سرمایه گذاری در آن مشتریان زیادی جذب کرد.

تولید محتوا

تولید محتوا باید به نحوی باشد که کاربران متخصص از خواندن آن خسته نشوند و سطح آن برای کاربر معمولی بالا نباشد.

تحلیل و وضعیت رقبا

تحلیل وضعیت رقبا، آماری در اختیارمان قرار می دهد که توسط آن جایگاه سایت و چشم اندازهایمان مشخص خواهد شد.

لینک سازی

لینک سازی یکی از اصول اولیه سئو می باشد که رعایت استانداردهای آن باعص بهبود وضعیت سئوی سایت می شود.

مارکتینگ

مارکتینگ گسترده ترین قسمت سئو می باشد و شامل Content Marketing و بازاریابی (پست ها، کامنت ها و ...) در شبکه های اجتماعی است.

تاثیر سئو در کسب و کارهای امروزی

ورود به عرصه مجازی برای رقابت با افراد و شرکت های معتبر و فعال در موضوعات مختلف، یک هدف بزرگ به شمار می رود. طراحی سایت برای رقابت با شرکت ها و افراد موفق در فضای مجازی، گام اول خواهد بود. در گام دوم باید رقبای خود را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی کنیم. سپس یک استراتژی برای خود ایجاد کرده و از نقاط قوت رقبای خود الگو بگیریم و نقاط ضعف آنها را تبدیل به نقاط قوت خود کنیم. در گام سوم بایستی با توجه به استراتژی موجود یک برنامه ریزی دقیق برای تولید محتوا، فعالیت در شبکه های اجتماعی، سئوی خارجی و موارد دیگر انجام دهیم. دقت کنید که ما بدون برنامه ریزی برای موارد مختلفی که مربوط به سئو سایت می شوند، قادر به رقابت با شرکت های فعال حوزه وب نخواهیم بود. در گام بعدی برنامه ریزی خود را اجرا کرده و با استفاده از ابزارهای تحلیل و آنالیز سایت، رفتار کاربران و آمارهای مربوطه را مشاهده می کنیم و برنامه های خود را با توجه به آن تغییر می دهیم. فراموش نکنید که بایستی از نظرات کاربران خود در سایت و شبکه های اجتماعی بهره برده و اهداف شرکت را در راستای رضایت مشتری سوق دهیم.

سئو و بهینه سازی سایت
Seo Object Seo Object Seo Object

آیا می توان به تنهایی سئو سایت خود را انجام داد؟

سئو و بهینه سازی سایت یکی از کارهای دشوار حوزه وب است. سئوکاران باید اطلاعات خود را همواره به روز نگه دارند و از آپدیت های جدید موتورهای جستجو مطلع شوند. افرادی که تخصصی در سئو و بهینه سازی سایت ندارند به راحتی می توانند با جستجو در گوگل و مراجعه به سایت های معروف مانند MOZ مهارت سئو را فرا گیرند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که تنها یادگیری مباحث سئو برای رقابت با شرکت های با سابقه در این زمینه کافی نیست. سئو نیازمند تجربه است و سئو کاران با استفاده از تجربیات خود اقدام به رقابت در فضای مجازی می کنند

فعالیت های مربوط به سئو را همه می دانند. اما تفاوت بین یک سئوکار حرفه ای و یک تازه وارد در تجربه آنهاست. فاکتورهایی که باعث تمایز بین شرکت های قدیمی و قعال در زمینه سئو می باشد، فقط و فقط تجربه است.

یادگیری سئو را می توان در یک پروسه یک ماهه انجام داد. متخصصین سئو، متخصص زاده نشده اند و همه از صفر شروع به کسب مهارت و تجربه کرده اند. اگر شما زمان کافی برای یادگیری مباحث سئو و استعداد لازم را دارید، می توانید سئو سایت خود را به عهده بگیرید ولی زمان رسیدن به ایده آل و چم اندازی که برای سایت خود مد نظر دارید قطعا طولانی می شود. اگر سئوی خود را به متخصصین این حوزه بسپارید، بایستی پول زیادی را خرج کرده و زودتر به هدف خود می رسید.

در انتها تصمیم را به عهده خودتان می گذاریم. استفاده از سئو متخصص و هزینه های گزاف برای سئو سایت و در نهایت تبدیل شدن به یک شرکت قوی و مطرح کردن خود در فضای مجازی و افزایش مشتریان خود یا اموز و کسب تجربه و صرف چندین سال بدون هزینه برای آینده سایت؟

اگر تخصص جزئی در سئو داشته باشیم میتوانیم با شما همکاری کنیم؟

یکی از پکیج های سئو برای مشتریان، همکاری با مالکین سایت است. شما ممکن است در بحث های مختلف سئو دارای تخصص و تجربه باشید. گاها پیش میاید که مشتریان از ما میخواهند فعالیت در فضای مجازی یا کارهای بک لینک سازی را خودشان انجام دهند. در این صورت همکاری ما به صورت مشاوره ای خواهد بود و ضمانت رسیدن به هدف به عهده مالک سایت و پیاده ساز آن می باشد.

چه تضمینی وجود دارد که من همیشه در جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خودم لینک اول باشم؟

برخی شرکت‌ها کسب رتبه اول در گوگل را ر مدت 3 ماهه وعده می دهند. تنها روش تضمین رتبه اول گوگل خرید تبلیغات از گوگل یا همان Google Adwords است. سایر روش‌ها به هیچ عنوان قابل تضمین نیستند. هر چقدر که شما در سئو سایت خود دقت داشته باشید، باز هم با وجود الگوریتم‌هایی مانند رنک برین Rank brain و اپدیت های دیگر، نمی‌توان رتبه اول گوگل را تضمین کرد. بلکه باید با رعایت استاندارد های اولیه، تمرکز خود را روی چندین کلمه کلیدی گذاشت تا کاربران بیشتری روانه سایت شوند.

کسب رتبه دوم تا ششم در چندین کلمه کلیدی پر ترافیک و مربوط به حوزه کاری، بهتر از کسب رتبه نخست در یک کلمه کلیدی خاص است

هیچ شرکتی نمی‌تواند ضمانت کند که یک سایت روی یک کلمه کلیدی برای همیشه رتبه اول گوگل بماند و به راحتی قابل اثبات است که نتایج چندین بار در طول سال تغییر می‌کنند و سایت‌های جدید جای نتایج قبلی را می‌گیرند و این طبیعت گوگل است.

جدیدترین اخبار سئو

جدیدترین اخبار سئو را می توانید از این قسمت دنبال کنید.